Marketing afiliacyjny to sposób na zarabianie pieniędzy poprzez promowanie cudzego biznesu. Ten biznes może być cokolwiek od sprzedawcy internetowego do dostawcy usług, i jest bardziej prawdopodobne, że spotkałeś się z marketingiem afiliacyjnym nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Na przykład, gdy szukasz czegoś w wyszukiwarce jak Google, wyniki, które widzisz są od reklamodawców, którzy zapłacili, aby pojawić się na górze listy, wraz z organicznych wyników z ogólnych wyszukiwań internetowych. Te reklamodawcy spędzili pieniądze, aby być gdzie są, a jeśli klikniesz na jednym z nich i dokonać zakupu, że reklamodawca będzie płacić procent ich zysków z powrotem do witryny, która pomogła przynieść tam – w tym przypadku Google.

 

W istocie, marketing afiliacyjny oznacza stanie się ambasadorem czyjejś firmy poprzez wykorzystanie swojej wiarygodności i widoczności na własnej platformie do prowadzenia sprzedaży. Korzyści z marketingu afiliacyjnego są dwojakie: otrzymujesz prowizję od każdej sprzedaży, którą generujesz za pośrednictwem swojej strony lub konta w mediach społecznościowych, a to również zwiększa Twój własny ruch i rozgłos, ponieważ inni ludzie widzą, jakie produkty polecasz.

 

Jeśli chcesz rozpocząć marketing afiliacyjny, istnieje mnóstwo różnych sposobów, aby to zrobić. Niektórzy blogerzy piszą np. posty sponsorowane o produktach, które lubią. Więcej na temat marketingu znajdziesz na stronie https://tiptors.pl/ .