Jeśli chodzi o marketing i sprzedaż, istnieje wiele różnych strategii, które można zastosować. Równie ważne jest zrozumienie tych, których nie powinieneś robić, jak i strategii, które powinieneś wdrażać. Jeśli próbujesz zdobyć zaufanie swoich klientów, oto lista rzeczy, których nigdy nie powinieneś robić podczas marketingu swojego produktu lub usługi:
- Over-promise – Jeśli Twój produkt twierdzi, że robi jedną rzecz, nie twierdź, że robi coś innego. Twoi klienci docenią uczciwość i będą bardziej chętni do powrotu w przyszłości, jeśli wiedzą, że mogą liczyć na to, że będziesz z nimi szczery.
- Groźba – Nikt nie lubi czuć się zagrożony, więc nie próbuj nakłonić klientów do kupna od Ciebie, grożąc im strasznymi konsekwencjami, jeśli nie kupią od Ciebie.
- Nie bądź nachalny – Pamiętaj, że masz do czynienia z istotami ludzkimi, a nie robotami. Kiedy ludzie czują, że są popychani do czegoś, z czym nie czują się komfortowo, często przenoszą swoje interesy gdzie indziej, zamiast trzymać się i czuć, że zostali zmuszeni do dokonania zakupu.
- Nie bądź agresywny w swoim marketingu.
Więcej podobnych artykułów znajdziesz na stronie https://talkword.pl/ .